• -8%
Eficienţa psihoterapiei experienţiale la copilul hiperkinetic - Geanina Cucu-Ciuhan | Editura SPER

Eficienţa psihoterapiei experienţiale la copilul hiperkinetic - Geanina Cucu-Ciuhan | Editura SPER

Editura SPER
C020-000018
Ultimele produse in stoc
21,91 lei 23,81 lei -8%
Cu TVA livrare in 1 - 7 zile lucratoare

Fiecare copil este unic, iar un terapeut eficient trebuie în primul rând să înţeleagă care sunt valorile culturale ale mediului în care trăieşte copilul, care sunt evenimentele cele mai importante din viaţa lui, care sunt persoanele seminficative din viaţa lui, ce teorii psihologice descriu cel mai bine dezvoltarea personalităţii şi a intelectului.

Descriere

Cercetările de psihologie clinică, şi in special cele de evaluare a eficacităţii unui tratament psihoterapeutic, ridică o problemă complexă care se formulează in felul următor: Ce tratament, aplicat de către cine, este mai eficace pentru un anumit pacient, cu anumite probleme, in condiţii specifice? Tratamentul unui pacient este unic. Nu putem extrapola acelaşi plan de intervenţie de la un copil la altul doar pentru că cei doi suferă de acelaşi tip de tulburare psihică. Nu vom folosi cu doi copii (sau cu două grupuri de copii) cu aceeaşi tulburare exact aceleaşi tehnici, dintr-o schemă terapeutică riguros respectată.Hiperactivitatea cu deficit de atenţie la copil (ADHD) este cel mai recent termen utilizat pentru a defini o tulburare specifică de dezvoltare atat a copiilor, cat şi a adulţilor, compusă din deficite in susţinerea atenţiei, controlul impulsului şi reglarea nivelului de activitate la cerinţele situaţionale. Această tulburare a cunoscut in ultimul secol etichetări diferite şi variate, printre care: reacţia hiperkinetică a copilăriei, hiperactivitatea sau sindromul hiperactivităţii copilului, disfuncţia cerebrală minimală şi hiperactivitatea cu deficit de atenţie. Majoritatea părinţilor acestor copii se simt singuri, crezand că problemele pe care ei şi copiii lor le trăiesc sunt unice. In special mamele cu copii hiperactivi se simt instrăinate de alţi părinţi, dezvoltand sentimente de neincredere in propriile aptitudini parentale şi pierzandu-şi speranţa in privinţa posibilităţilor de ameliorare a situaţiei. Aceşti copii, datorită inerentei lor mobilităţi, excitabilităţi, exuberanţe, nerăbdare şi neatenţie, pot transforma cea mai obişnuită familie sau clasă intr-o situaţie problemă. Cele mai evidente dificultăţi intampinate de copiii hiperactivi se manifestă in procesul de adaptare la activitatea şcolară, performanţele lor şcolare nefiind la nivelul varstei şi capacităţii lor intelectuale.

Detalii ale produsului

Barcode
9738383358
Autori
Geanina Cucu-Ciuhan
Nr. pagini
222
Anul publicarii
2006
Editie
2006
Titlul cartii
Eficienţa psihoterapiei experienţiale la copilul hiperkinetic
Tip coperta
Brosata (Paperback)
Discount
8

Reviews (0)

Nu exista recenzii

Recomandari

16 alte produse in aceeasi categorie:

Product added to wishlist