• -30%
Psihologia comunicării - Jean-Claude Abric | Editura Polirom

Psihologia comunicării - Jean-Claude Abric | Editura Polirom

Editura Polirom
C006-001793
indisponibile
24,46 lei 34,95 lei -30%
Cu TVA
Concepută în termeni simpli și accesibili, noua ediție, revăzută și adăugită, a Psihologiei comunicării prezintă diferite teorii aplicabile comunicării umane, precum și tehnicile ce decurg din acestea.

Descriere

Concepută in termeni simpli si accesibili, noua editie, revăzută si adăugită, a Psihologiei comunicării prezintă diferite teorii aplicabile comunicării umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea că orice comunicare este, inainte de toate, o interactiune, autorul dezvoltă următoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea interindividuală, necesitatea unei ascultări atente si modelele circumscrise interviului; abordările experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicării in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influentă socială: conformismul, inovatia, rolul minoritătilor si al majoritătilor. Avem in fată o carte de initiere in psihologia socială a comunicării, in cadrul căreia teoria si metodologia sunt strans legate, garantand astfel o abordare riguroasă a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.

Detalii ale produsului

Barcode
9789734688302
Autori
Jean-Claude Abric
Nr. pagini
192
Anul publicarii
2022
Editie
2022
Titlul cartii
Psihologia comunicării
Tip coperta
Brosata (Paperback)
Discount
30

Reviews (0)

Nu exista recenzii

Recomandari

Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:

Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:

16 alte produse in aceeasi categorie:

Product added to wishlist

Consimțământ cookies GDPR

Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.